Teleoperador/a banca y finanzas

  • Jornada
    Tiempo completo
  • Tipo de contrato
    Temporal
  • Experiencia
    De 2 a 5 años
  • Localidad
    Barcelona
  • Num. Vacantes
    25
  • Referencia
    B92A7EB6-00E4-65AF-F92F-FC850717BF5C

Tens experiència en atenció al client i nivell bilingüe castellà - català? Vols continuar desenvolupant-se en un entorn dinàmic? Si t'encanta ajudar els altres i oferir solucions personalitzades, t'invitem a unir-te al nostre equip!


Formaràs part d'un dels principals operadors del mercat de Contact Center, una oportunitat que no pots deixar escapar! T'encarregaràs de l'emissió i recepció de trucades del sector bancari i assegurances.


No et preocupis per la teva adaptació al lloc! Rebràs una formació a les instal·lacions de la companyia, on els millors professionals et capacitaran perquè la teva aventura sigui tot un èxit!


Formaràs part d'un equip innovador i molt proper, on es cuida cada detall i on sempre estaràs acompanyat/ada d'un/a supervisor/a perquè puguis preguntar-li tots els teus dubtes i perquè el teu dia a dia sigui la teva millor experiència!


Estàs preparat/ada per unir-te al nostre equip? Fes clic ara i sigues part d'aquest projecte immediatament!


T'esperem!


En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
- Imprescindible nivell bilingüe d'espanyol - català.
- Imprescindible educació secundària (batxillerat o equivalent).
- Imprescindible experiència prèvia en call center en serveis d'atenció al client i/o comercials d'almenys 6 mesos. (Molt valorable que sigui en el sector financer).
- Imprescindible bones habilitats comunicatives, tant oral com escrita.
- Imprescindible maneig d'eines digitals i canals d'atenció (telèfon, correu electrònic, xat, xarxes socials, aplicacions).
- Imprescindible maneig informàtic de nivell mitjà, així com velocitat i precisió en la mecanografia.
- Imprescindible eficàcia comercial, capacitat de persuasió i orientació a resultats.
- Valorable coneixements bàsics de productes financers, com targetes de crèdit, assegurances i finançament.

Funcions:

- Resolució de consultes i petició de gestions formulades pels clients a través del canal telefònic, correu electrònic, xat, xarxes socials i aplicació (activació i bloqueig de targetes, canvi de dades personals, consulta de moviments de targeta, formes de pagament, amortitzacions, consultes relacionades amb l'accés a l'APP del client, consultes relacionades amb l'assegurança contractada vinculada al finançament).
- Venda creuada de productes financers associats al producte de crèdit que té el client (assegurança associada a la targeta de crèdit, disposicions d'efectiu, ampliació de límit, fraccionament de compres).
- Retenció de productes financers (retenció d'assegurança, baixa de targeta).
- Suport als comerços que gestionen vendes amb finançament d'aquesta entitat financera.

¿Qué ofrecemos?
- Pertànyer a un equip de treball sòlid i estable.
- Contracte laboral de 6 mesos amb possibilitat de pròrroga.
- Jornada de 35 hores setmanals (el servei és operatiu de 9 h a 23 h de dilluns a diumenge).
- Torn de 9 h a 16 h o de 16 h a 23 h.
- Contractació des del primer dia de formació. (25 hores durant la formació).
- Treball presencial en el nostre centre de Barcelona.