Tècnic/a d'Atenció al Client

  • Jornada
    Tiempo completo
  • Salario
    21.000,00 €/Año
  • Tipo de contrato
    Indefinido
  • Experiencia
    De 1 a 2 años
  • Localidad
    Vic
  • Num. Vacantes
    1
  • Referencia
    210F76BC-1716-75E1-A546-013AC425FA71

Busques una empresa amb un projecte enriquidor i jove? Tens motivació per seguir creixent i tagradaria formar part duna empresa en plena expansió?



Si la teva resposta és un si, i tens experiència i dedicació dins del sector de latenció al client i resolució dincidències continua llegint aquesta oferta et podria interessar!



Des dAdecco Selecció precisem incorporar a un/a Tècnic/a dAtenció al client per una empresa dIgualada del sector de les telecomunicacions .



Les teves funcions seran:



-Sol·lucionar consultes i incidències via telèfon, xat o correu electrònic.

-Coordinar amb altres departaments els casos o incidències necessàries

-Gestió administrativo/a corresponent.

-Gestionar reclamacions i amenaces de baixa (retencions).

-Gestió de tasques específiques despecialita: mòbil, TV, facturació, reclamacions, retencions, energía.

-Ús de les eines de gestió i seguir els procediments relacionats amb les tasques.

-Consolidació del objectius marcats per lequip datenció ( atenció telefònica i qualitat)

-Aportar sugerencies i participar en la millor continua de les activitats desenvolupades.





Requisits:



-Coneixements dofimàtica ( Excel, Google i Drive)

-Coneixements bàsics en comunicació i experiència en atenció al client.

-Idiomes: Català i Castellà, Anglès (valorable).

-CFGM o CFGS en Administració i/o similar. (valorable)





Sofereix:



-Contracte directament per empresa.

-Horari de Dilluns a Dijous de 15h a 23h i el Diumenge: de 9h a 17h o bé Dimarts a Divendres de 14h a 22h i Dissabte de 9h a 17 o Dimarts a Divendres de 15h a 23h i Dissabte de 9h a 17h.





Testem esperant!