Busques una empresa amb un projecte enriquidor i jove? Tens motivació per seguir creixent i tagradaria formar part duna empresa en plena expansió?
Si la teva resposta és un si, i tens experiència i dedicació dins del sector de latenció al client i resolució dincidències continua llegint aquesta oferta et podria interessar!
Des dAdecco Selecció precisem incorporar a un/a Tècnic/a dAtenció al client per una empresa dIgualada del sector de les telecomunicacions .
Les teves funcions seran:
-Sol·lucionar consultes i incidències via telèfon, xat o correu electrònic.
-Coordinar amb altres departaments els casos o incidències necessàries
-Gestió administrativo/a corresponent.
-Gestionar reclamacions i amenaces de baixa (retencions).
-Gestió de tasques específiques despecialita: mòbil, TV, facturació, reclamacions, retencions, energía.
-Ús de les eines de gestió i seguir els procediments relacionats amb les tasques.
-Consolidació del objectius marcats per lequip datenció ( atenció telefònica i qualitat)
-Aportar sugerencies i participar en la millor continua de les activitats desenvolupades.
Requisits:
-Coneixements dofimàtica ( Excel, Google i Drive)
-Coneixements bàsics en comunicació i experiència en atenció al client.
-Idiomes: Català i Castellà, Anglès (valorable).
-CFGM o CFGS en Administració i/o similar. (valorable)
Sofereix:
-Contracte directament per empresa.
-Horari de Dilluns a Dijous de 15h a 23h i el Diumenge: de 9h a 17h o bé Dimarts a Divendres de 14h a 22h i Dissabte de 9h a 17 o Dimarts a Divendres de 15h a 23h i Dissabte de 9h a 17h.
Testem esperant!