¿Te encuentras en búsqueda de un nuevo proyecto profesional? Desde el grupo Adecco, estamos seleccionando para una importante empresa del Sector Tecnológico.
Funciones:
-Atención ciudadana presencial y telefónica
-Archivo y gestión documental
-Tramitación de expedientes
Suport administratiu, executant les següents tasques:
-Classificació de la documentació rebuda per la bústia de tràmits.
-Introducció, modificació i actualització de dades dels expedients.
-Suport a la tramitació d'expedients.
-Suport a la correspondència.
-Altres tasques administratives que puguin sorgir.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Idiomes: Català i castellà. Formació: CFGS Administració i Finances o similars Ubicación: Barcelona
¿Qué ofrecemos?
Horari: Dilluns a divendres de 9-18h Format de treball: híbrid, però actualment teletreball. Contrato eventual con posibilidad de continuidad. Salario: 16.576 euros bruto anual.