Responsable Atenció al Client - Botiga VIC

Nueva
  • Jornada
    Tiempo completo
  • Salario
  • Tipo de contrato
    Indefinido
  • Experiencia
    De 2 a 5 años
  • Localidad
    Vic
  • Num. Vacantes
    1
  • Referencia
    F101E901-E6D4-5DFD-B823-4BA5FEF9C097

Des d'Adecco estem gestionant una posició de Responsable d'Atenció al Client! Vols treballar en una gran multinacional que et permeti desenvolupar-te i assumir diferents responsabilitats? Busques una feina amb autonomia i capacitat de decisió? Si tens experiència en el sector Retail, aquesta oferta és per a tu!
 
Funcions:
 
- Planificar i dimensionar l'equip de caixes en funció de l'estacionalitat i les càrregues de treball.
- Garantir la interlocució amb l'equip de caixes i la resolució de tasques i casos no presencials utilitzant Microsoft Dynamics.
- Analitzar consultes i reclamacions de clients realitzades a la botiga o per canals digitals, proporcionant respostes ràpides i adaptades.
- Compartir informació sobre les necessitats dels clients amb el Comitè de Direcció de la botiga per millorar l'experiència completa.
- Realitzar accions per mesurar el nivell d'atenció al client, corregint pautes o hàbits detectats en Mistery Shopping, enquestes de sortida sense compra o altres feedbacks de clients.
- Contribuir al desenvolupament del negoci i generació de vendes a través d'estratègies de venda a les caixes i venda complementària.

En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
Requisits:

- Experiència prèvia de 4 a 8 anys en el sector distribució o com a responsable d'equip de caixes.
- Formació CFGM o CFGS valorable.
- Destresa en el ús d'eines d'anàlisi, fulls de càlcul i eines col·laboratives.
- Coneixements en NPS, SAS i Microsoft Dynamics.
- Coneixements financers bàsics.
- Alt coneixement d'ofimàtica.
- Nivell mitjà d'anglès.

¿Qué ofrecemos?
Condicions:

- Banda Salarial: negociable segons vàlua.
- Incorporació: Immediata.
- Jornada completa, torn partit.