Gestor/a Atenció al Client (Costumer Service) - Logística

  • Jornada
    Tiempo completo
  • Salario
  • Tipo de contrato
    Indefinido
  • Experiencia
    De 1 a 2 años
  • Localidad
    La Vall De Bianya
  • Num. Vacantes
    1
  • Referencia
    14F708EC-DC75-EA1E-E28C-17F1EFF8312E

Tens experiència treballant en un departament d'atenció al client? Tens coneixements o experiència en logística? Aquesta vacant t'interessarà!
 
Des d'Adecco estem cercant un perfil d'Atenció al Client (Customer Service) per a una important empresa del sector logístic ubicada a les rodalies d'Olot.
 
La persona seleccionada serà responsable de gestionar i supervisar el flux diari dels nostres transports, atenent incidències i mantenint una comunicació fluida amb clients, proveïdors i conductors, garantint sempre l'eficiència i la satisfacció del client.
 
Funcions principals:
-Control i resolució d'incidències relacionades amb el transport (retards, errors, etc.)
-Gestió amb clients, proveïdors i conductors per coordinar tots els enviaments.
-Gestió del calendari i horari de càrregues i descàrregues, reprogramant segons necessitats.
-Tasques administratives relacionades amb el lloc de treball.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
Requisits:
-Indispensable bon nivell d'anglès (B2). Valorable coneixements de francès, alemany i/o italià.
-Molt valorable experiència prèvia en logística o llocs de treball similars.
-Domini dofimàtica (Microsoft Office i correu electrònic).
-Habilitats comunicatives i capacitat per gestionar incidències sota pressió.

¿Qué ofrecemos?
Beneficis:
-Contracte estable directament a través de l'empresa.
-Jornada laboral de dilluns a divendres amb horari flexible (entrada entre les 8-9h i sortida entre les 17-18h).
-Salari competitiu en funció d'experiència i perfil