Tens experiència liderant equips comercials i coneixements del món digital? Vols treballar en una empresa innovadora, amb horari flexible i grans oportunitats de creixement? Aquesta és la teva oportunitat!
Des d'Adecco, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a Banyoles, especialitzada en la creació de webs, botigues en línia, SEO, programes de facturació electrònica i altres serveis digitals.
Funcions:
Com a coordinador/a, seràs el pont entre lequip comercial i la direcció, assegurant que tot flueixi de manera eficient i orientada als objectius de lempresa. Les teves funcions principals inclouran:
-Organitzar i coordinar les tasques de lequip comercial.
-Fer seguiment constant del rendiment i plantejar accions per millorar processos i resultats.
-Detectar oportunitats de millora en les estratègies comercials i implementar-les.
-Mantenir una comunicació clara i regular amb direcció per garantir lalineació estratègica.
-Donar suport i mentoratge a lequip per potenciar el seu desenvolupament.
-Analitzar dades i elaborar informes per avaluar els resultats i leficàcia de les accions comercials.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits:
-Experiència demostrable en la gestió dequips comercials.
-Coneixements sòlids en entorns digitals (web, màrqueting, etc.).
-Capacitat analítica i organitzativa per prioritzar i assolir objectius.
-Excel·lents habilitats comunicatives i orientació al treball en equip.
-Compromís amb lempresa i enfocament a resultats.
Si busques un nou repte professional i tapassiona treballar en un sector dinàmic com el digital, envians el teu CV!
¿Qué ofrecemos?
Oferim:
-Incorporació en un entorn flexible, motivador i enfocat a la innovació.
-Desenvolupament professional en un sector en creixement.
-Beneficis addicionals, com servei de càtering per dinar.