Tens experiència en atenció al client? Et consideres una persona amb grans habilitats comunicatives? Si és així, aquesta oferta pot ser per a tu!
Des d'Adecco, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a Banyoles, especialitzada en la creació de webs, botigues en línia, SEO, programes de facturació electrònica i altres serveis digitals.
Degut al seu fort creixement, estem cercant un perfil d'Atenció al Client - Comercial per oferir servei als clients que s'interessen pels seus productes i serveis, a través de telèfon, WhatsApp i formularis web.
Funcions principals:
-Atendre trucades, missatges de WhatsApp i correus electrònics per resoldre dubtes sobre els productes i serveis digitals de l'empresa.
-Recopilar i gestionar la informació dels clients per ajudar-los a completar el procés de sol·licitud de subvencions estatals (kit digital).
-Coordinació amb lequip comercial per a la finalització de la venda, un cop el client ha estat qualificat.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits del perfil:
-Experiència en atenció al client i gestió de consultes.
-Coneixements bàsics del món digital (webs, màrqueting, ecommerce...).
-Habilitats comunicatives excel·lents i capacitat per generar confiança al client.
-Persona organitzada, resolutiva i capaç de gestionar múltiples tasques amb eficiència.
¿Qué ofrecemos?
Oferim:
-Contractació estable directament a través d'empresa
-Horari Intensiu amb entrada flexible.
-Servei de Càtering per dinar, a càrrec de l'empresa
-Entorn de treball dinàmic i col·laboratiu