Back Office Comercial (amb Anglès)

  • Jornada
    Tiempo completo
  • Salario
  • Tipo de contrato
    Indefinido
  • Experiencia
    De 2 a 5 años
  • Localidad
    Banyoles
  • Num. Vacantes
    1
  • Referencia
    B6E0F7CB-5509-1CB2-6562-824B11A15F3B

Tens experiència en tasques administratives i en contacte amb clients? Tens un bon nivell d'anglès? Busques estabilitat laboral en una empresa consolidada? Aquesta oferta pot interessar-te!
 
Des d'Adecco estem col·laborant amb una empresa del sector metall ubicada al Pla de L'estany que busca incorporar un/a Back Office Comercial per unir-se al seu equip.
 
Funcions
 
-Donar suport a l'equip comercial en tasques administratives.
-Gestionar i actualitzar la base de dades (alta i manteniment de dades de clients, entrada de comandes, control de stock i disponibilitat de producte, ordres de fabricació, etc.)
-Fer el seguiment de comandes i gestionar possibles incidències
-Atenció al client i comunicació amb clients nacionals i internacionals.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas

Requisitos
-Experiència en tasques administratives i d'atenció al client a nivell nacional i internacional.
-Persona comunicativa, organitzada i resolutiva.
-Residència propera al lloc de treball
-Nivell d'anglès alt

Si t'interessa formar part d'un equip dinàmic i tens experiència en Back Office Comercial, inscriu-te! Ens posarem en contacte amb tu.

¿Qué ofrecemos?
-Incorporació estable en contracte indefinit directament a través d'empresa
-Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 17:00h o de 9:00 a 18:00h
-Salari en funció de l'experiència i l'aportació de el/la candidat/a.