Empresa de la Garrotxa busca incorporar un/a auxiliar administratiu/va a la seva plantilla.
Les teves funcions seran les següents:
- Elaboració de pressupostos.
- Atenció al públic a la botiga.
- Atenció al client a nivell provincial.
- Recepció del material.
- Gestió de cobraments, pagaments.
- Assentaments bàsics.
Si creus que encaixes amb tot el que t'hem explicat no dubtis en apuntar-te a l'oferta o en contactar amb nosaltres!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
RequisitosRequisits que has de complir:
- Experiència realitzant tasques iguals o similars a les nomenades.
- Català i castellà parlats i escrits correctament.
- Disponibilitat per treballar en torn partit de dilluns a divendres, i algun dissabte matí.
¿Qué ofrecemos?Què oferim?
-Jornada laboral de 40h setmanals.
-Contracte temporal de 3 mesos amb possibilitats de continuar.
-Salari segons conveni i vàlua del/la candidat/a.