¿Tens experiència com a Administratiu/va? ¿Tens ganes d'emprendre un nou repte professional? Si és així, aquesta oferta és per tu!
Des d'Adecco Girona estem cercant a un/a Administratiu/va polivalent, per una important empresa propera a Figueres.
En dependència de el/la director/a financer, cerquem a una persona per incorporar al departament d'administració i RRHH. Les teves funcions seràn:
-Atenció telefònica i de correu electrònic
-Reclamacions de pagaments de comandes
-Demanar informes de clients
-Tasques administratives del departament
-Suport al departament de RRHH
-Formació a càrrec de l'empresa
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Disponibilitat d'incorporació immediata
- Estudis: grau en ADE o GS en Administració
¿Qué ofrecemos?
S'ofereix:
- Contracte estable, directe per empresa
- Horari partit de dilluns a divendres, amb flexibilitat d'entrada i sortida.
- Salari de 20k SBA.