Administratiu/va laboral

Nueva
  • Jornada
    Tiempo completo
  • Salario
    21.000,00 €/Año
  • Tipo de contrato
    Indefinido
  • Experiencia
    De 2 a 5 años
  • Localidad
    Riudellots De La Selva
  • Num. Vacantes
    1
  • Referencia
    F3020732-AD9E-EC97-C13E-FE2C2C0502D5

Tens experiència en un departament dadministració laboral i disposes de formació relacionada amb el sector? Estàs buscant un nou repte professional? Continua llegint, aquesta oferta et podria interessar!



Des dAdecco Selecció precisem incorporar a un/a Administratiu/va laboral per una empresa del sector neteja a la zona de Riudellots de la Selva que estan en plena reestructuració interna.



Quines seran les teves funcions?



a.Entrar modificacions de contracte: canvis horari, ampliacions, reduccions, substitucions llargues, baixes IT, mant. Bon Preu i centres amb calendaris, etc (de tots els supervisors).

b.Gestionar amb les treballadores els problemes que puguin tenir amb el fitxatge i comandes de material. Fer seguiment a les noves incorporacions del fitxatge.

c.Gestions que puguin sortir del programa.

d.Passar incidències diàries de tots els treballadors a Repasat.

e.Entrar pressupostos i passar-los a nous clients, en cas que siguin acceptats.

f. Entrar nous clients manteniments: Contracte, projecte, fitxa client, indicar tasca comanda i budget, crear checklist de supervisió.

g.Planificacions OT segons pressupostos o serveis puntuals.

2.Gestió contractes: comprovar siguin correctes, fer-los signar per la treballadora/or. Passar-lo a TAX i arxiu.

3.Gestió finalitzacions: comprovar sigui correcta, fer signar a personal de baixa i arxiu (treure la carpeta del treballador de larxiu físic i passar la carpeta de la T a no vigents).

4.Gestionar escrits de modificacions de contracte.

5.Gestió arxiu consum gasoil (passar a lexcel)

6.Obrir arxiu físic i a als programes de les noves incorporacions, crear usuari i enviar correu electrònic.

7.Publicació ofertes en diferents plataformes, seguiment daquestes i programació dentrevistes.

8.Gestió incompliments en el fitxatge de treballadores de dos supervisors.

9.Recolzament a altres departaments amb tasques puntuals.



Es requereix:



-Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques similars a un departament d'administració.

-Formació en Administració.

-Vehicle propi i carnet de conduir.

-Idiomes: Català i castellà.



Sofereix:



-Contracte indefinit directament per empresa.

-Horari: de Dilluns a Dijous (9h a 17h) els Divendres (8h a 16h)

-Salari: 21.000 € B.A.



Si tot el que has llegit fins ara t'interessa, no ho dubtis i inscriu-te a l'oferta!



Estarem encantats de conèixer-te!