Des dAdecco busquem un/a Administratiu/va Back office per a una empresa del sector alimentari ubicada Llagostera. La persona seleccionada serà responsable de fer el seguiment de les comandes dels clients, controlar la disponibilitat de producte, seguiment logístic, etc.
Funcions:
-Gestió de clients: Alta i manteniment de dades, revisió d'informació i suport als comercials.
-Gestió de comandes: Entrada de comandes provinents dels comercials al ERP, control de stock, disponibilitat de producte, optimització de comandes, coordinació amb altres departaments com producció, magatzem i logística per al seguiment de les comandes, etc.
-Suport logística: Coordinació de treanport, gestió de costos logístics, control de palets, etc.
-Control financer: Revisió dinformació sobre productes, preus, riscos de clients i sortides de magatzem.
-Comunicació amb els clients finals i seguiment d'incidències
Requisitos
-Experiència prèvia en posicions administratives relacionades amb gestió de comandes i atenció a clients.
-Coneixement d'eines ofimàtiques, especialment Excel. Valorable ERP.
-Capacitat de planificació, coordinació i resolució dincidències.
-Valorable experiència en el sector alimentari o logístic.
¿Qué ofrecemos?
- Contracte indefinit directament per empresa.
- Horari de dilluns a divendres (8:00h-17:00h o de 8:00h a 18:00h amb una hora per dinar).